Çengelköy’de başlayan Üsküdar’da noktalanan güzel bir gün..

cengelkoy

Geçtiğimiz Cumartesi blogcu arkadaşlarım ile çok güzel bir gün geçirdik. Uzun süredir Papatya Prenses ile bir buluşma yapalım diye konuşuyoruz. Bir gün belirledik ve hava güzel olur inşallah diye dualar ederek  beklemeye başladık. O gün geldiğinde ve havanın mis gibi olduğunu gördüğümde havalara zıpladım. Cumartesi ve hava güzel olmasına rağmen trafik yoktu, çok rahat karşıya geçtik.

Çengelköy benim İstanbul’da en sevdiğim semtlerden bir tanesi. (Bir ara en sevdiğim semtlerin listesini yapacağım.) Hala eski yapısının bozulmamış olması da buna bir etken. Ama gittikçe bozuluyor..

Çınaraltı

Tabii ki Çengelköy deyince akla Çınaraltı geliyor. Ben oraya gittiğimde Papatya oradaydı. Bu onunla 2. görüşmemiz aslında. Daha önce bir etkinlikte karşılaşıp tanışmış ve internet üzerinden görüşmeye devam etmiştik.

cengelkoy5

Daha sonra Pumpuli’nin Mutfağı ve Anne Eli Gibi bloglarının sahipleri de geldi ve koyu bir sohbet başladı. Mekan çok kalabalıktı, çay, kahve ve oralet (:) )  söylüyorduk gelmiyordu ama muhabbet çok güzeldi. Sevgili Papatya (ben ona böyle demeyi çok seviyorum:) ) bize bir şey yapmayın deyip kendisi poğaça ve çikolata parçalı kurabiye yapmıştı. Çok lezzizlerdi. Orada kaç tane yedim bilmiyorum, ben bunları eve götürmeyeyim siz alın deyince ben alırım dedim eve gelince eşim de yedi, bize gelen kuzeni bile yedi o kadar bereketliymiş yani..

kurabiye_pogace

Hanımlar yemek bloggerı olunca onlardan öğrenecek çok şeyim vardı. Ben de arada yemek tarifi paylaşsam da yemek bloggerı değilim malesef..

Zaman nasıl geçti anlamadığımızdan bir de istediğimiz şeyi içemediğimizden kalkıp biraz dolaşmaya karar verdik. Çengelköy sahilde biraz yürüyüp, fotoğraf çektik. Baktık tüm mekanlar tıklım tıklım dolu, biz de Üsküdar’a gitmeye karar verdik. Şansımıza eşim de oradan geçiyordu bizi oraya atıverdi :)

cinaralti

Sonraki istikamet Paşalimanı

Pumpuli’nin Mutfağı Kadıköy’e geçmek zorunda kalınca, biz Üsküdar’da Paşalimanı Sosyal Tesislerde muhabbetimize devam ettik. Ben Papatya’nın Canon 600D makinasına sulandım birazcık. Maşallah çok güzel fotoğraflar çekiyor..

Anadolu yakasının en sevdiğim semtlerinden diğeri de Üsküdar. Kuzguncuk’a bir kere gittim ama çok sevmiştim. Bazıları çok abartıldığını söylese de ben Kuzguncuk’u semt olarak çok güzel buluyorum..

Günü noktalarken..

uskudar

Üsküdar’da manzarası en güzel kafe sanırım Mihrimah Sultan Camii’nin arkasındaki Mado’dur. Ama terası hep dolu ne yazık ki. Biz de mecburen Trend 216’ya gitmek zorunda kaldık. Şükür ki terasta yer bulduk. Zaman nasıl geçti, gün nasıl bitti anlamadık..

Günün sonunda, dolaşmaktan ayaklarım yorgun, ama kafam dinlenmiş ve huzurluydum. Ülke gündeminden uzaklaşıp kafamızı dağıttığımız güzel bir gün oldu. Yine yapalım kızlar, en kısa zamanda ;)

Ve hatıralar.. Papatya‘nın el emeği keçeden magneti ve Reyhan‘ın bize aldığı kedili kalemler. Baktıkça sizi ve o günü hatırlatacak bana.

cengelkoy2hediye_cengelkoy

About Author

Kadinsanat.net Kurucusu , İkiz Annesi

9 Comments

1. ülke gündeminden de iyi ki uzaklaştık he,bide uzaklaşmasak neler oldu hahah :)
    vallahi o kadar iyi o kadar iyi geldiki o gün bana, sanırım sabah ezanlara kadar beraber olsak aa saat ne zaman bu kadar ilerledi derdim.
    maşallah diyorum kendimize :) beni mutlu eden, kafamı boşaltıp deşarj olmama vesile olan bu güzel arkadaşlık umarım yılllarca sürer.

daha nice geziler yapacağızzzz :*

2. admin says:

kendi gündemmimizi oluşturduk diyelim ;)) inşallah canım inşallah uzun seneler birlikte oluruz :))

3. en ince ayrıntısına kadar yazmışsın vallahi bravo sana,okurken tekrar yaşadım desem yeridir.Benim içinde harika bir gündü,tez zamanda tekrarlana :) şaka bir yana sık sık yapalım bu gezileri.Ve papatyanın da dediği gibi uzun yıllar devam ettirelim inşallah.

4. merhaba :)
    sizi papatyamdan çok dınledım ama nıyeyse ziyarete gelmedım hiç tüh bana :(
    ne güzel bir gun yaşadınız adınıza çoksevındım, siz biliyordunuz ama papatyam bılıyordu kalbım sizinleydi.. baki olsun dostluğunuz..
    afiyet ve muhabbetle kalın..

5. Canımmmm ne güzel yazmışşın ya tekrar yaşadım aynı şeyleri
    Ben erken ayrılmak zorund aolduğum için hala üzgünüm hala
    Çok güzel bir gündü iyiki buluşup daha çok kaynaşmışımız
    Uzun yıllar boyunca görüşücez inşaallah:)
    Blog takipçilerimiz bizim buluşmaları sıkça okuyacak galiba:)

6. Ulaşım sponsoruna yazıda bir link verir misin cancağızım :) Blogum ziyaretçi görsün yaw.

7. admin says:

Sevgili Kalp Kurabiye, çok sevindim ziyaretinize :) Bir sonraki buluşmamızda sizi de aramızda görürüz inşallah :)

8. admin says:

İnşallah Reyhancım, artık bu 4’lüye dikkat! :)

9. admin says:

Kübracım, inşallah tekrarında bol bol görüşürüz canım benim :)

Yazıyı beğendiyseniz bir yorum bırakın: