Haftasonundan Kısa Kısa, Kerpe, Pembe Kayalar, Yuvacık Piknik

Herkese Merhaba,

Bu aralar enerjim o kadar düşük ki, yazı yazacak hal de bulamıyorum. Dua edin de enerjim yerine gelsin. Bizi bekleyen bir Balkan tatili var çünkü (inşallah:) )

Haftasonu bizim için çok keyifli geçti. Uzun uzun gezentigiller’de yazacağız nerelere gittik neler yaptık, ben de blogumda bahsetmek istiyorum. Üvey evlat mı canım benim blogum :)

Arkadaş Buluşması

Eşimin üniversiteden çok samimi görüştüğü 3 tane arkadaşı var. Arkadaş demek biraz yanlış olur, kardeş gibiler diyeyim :) İlk biz evlendik sonra 2 tanesi daha evlendi. 1 tane de bekarımız var. Darısı onun da başına inşallah. Evlenince biz eşler de iyi anlaştık çok şükür.

Biz ve Gökhan İstanbul’da, Gamze ve Mehmet Cemal Kastamonu’da, Ira ve Koray’da İzmit’te oturuyor.

Geçen hafta eşler ayarlamış ortada buluşalım demişler, piyango İzmit’te olan arkadaşa vurmuş :D Hem üzerimizdeki ölü toprağını atalım hem de arkadaşlarımızı görelim diye Cuma akşam yola çıkıp İzmit’e gittik.

Cumartesi günü güzel bir kahvaltıdan sonra bir sürü gidilecek yer arasından Kerpe ve Pembe Kayalıkları seçtik. Çünkü orası çok güzel :) Bir kere eşimle gitmiştik ve çok sevmiştik.

IMG_7499 IMG_7495 IMG_7492 IMG_7478

Kerpe’ye vardık, deniz kıyısında kumsalda biraz yürüyelim derken baktık denizin suyu sıcak. Biz kenarda gezerken baktık beyler suya atladı bile :D Velhasıl deniz sezonunu açmış oldular. Benim denizle pek aram yoktur. Baktım bayanlar da pek ilgilenmiyor. O yüzden biz kızlar kenarda oturup muhabbet etmeyi tercih ettik. Ancak bu bize kızarmış bir yüz olarak geri döndü :D

Neyse, denizden çıkınca, kayalıkların üzerinde piknik yaptık. Sağolsun Ira bize sandviç hazırlamıştı. Aç kurtlar gibi yedik tabi :D

Akşam da Kartepe’nin yol üzerindeki Manzara Cafe’ye gittik. Orası da çok güzeldi.

Pazar Günü , Yuvacık Keşfi

Ertesi gün olduğunda bizim pertimiz çıkmıştı çoktan :) Havanın güzelliği ve bir gün öncesinden güneş bizi çok çarpmıştı.

Tabii Gezentigiller durmaz, evde oturmak olmaz.

IMG_7491 IMG_7561

Yine güzel bir kahvaltı, sonrasında Kocaeli Üniversitesinde kısa bir ziyaret. Ardından da Yuvacık’a doğru yol aldık. Kastamonulu arkadaşlarımız yolları biraz daha uzun olduğu için erken ayrılacaklardı. Ancak öyle güzel bir yere gittik ki, onlar da vakitlerinden biraz daha geç çıktılar yola :) Güzel de oldu :)

Yuvacık kamp alanı diye bir yere gittik. Derenin hemen yanında oturma yerleri olan harika bir mekandı. Pazar günü olduğu için çok kalabalıktı ama yer bulduk çok şükür.

Oturduk, çayımızı içtik, muhabbet ettik.

Velhasıl günü devirdik..

Kastamonulu arkadaşlarımız evlerine doğru yola koyuldular. Biz de İzmit’e döndük. Biraz soluklanıp yola çıkacaktık. Bir baktık yağmur bastırdı. O an inanılmaz keyifliydi. Biraz yağmur suyu toplayıp içtim :) Ira’ya da içirdim. Biraz şaşırdı, ama içti :D Batıl inanç değil sonuçta, Nisan yağmurları şifadır herkese…

Sonra balkonda biraz daha çay keyfi yaptık, yağmura karşı.. Ve manzara böyleydi..

Böylece, bizim için çok keyifli geçen bir haftasonunu daha geride bırakmış olduk.

Koca haftasonunu buraya nasıl sığdırdım, hala anlamış değilim ama, zaman-mekan olayı biraz garip :) Vesselam..

Beni sosyal medyada takip etmeyi ihmal etmeyiniz :)

Twitter    |   Instagram   | Facebook

yazi

About Author

Kadinsanat.net Kurucusu , İkiz Annesi

5 Comments

1. Çok güzel bir kahvaltı ve harika bir doğa :)

2. çok keyifli geçmiş anlaşılan :) bi de gezmeyi ben sevsem :)

3. irem says:

harika yerler gezmişsiniz.. karadenizde bu mevsimde denize girebilmenize çok şaştım ama buz gibi olur normalde..

4. Harika yerler… iki yıldır tatil yapamadım umarım bu yıl güzel bir tatil bana da nasip olur…

5. Çok severim İzmit’i, çok kez gidip geldim. Yuvacıktaki kamp alanı çok güzelmiş. Oraya da gideceğim mutlaka.
    Fotoğraflar ve yazı çok güzeldi. Teşekkürler paylaşım için. :)

Yazıyı beğendiyseniz bir yorum bırakın: