Haftasonu Gezmeleri

ks_kapak

Geçtiğimiz cumartesi günü sabahtan kahvaltıya davetliydik. Eyüp’te Sütlüce taraflarında, Miniatürk’e yakın bir yerde. Planımız kahvaltı yapıp Miniatürk’ü gezmekti. Ama ne yazık ki hava Miniatürk’ü gezmemize izin vermedi. Sağnak yağan yağmur altında miniatürk gezilemezdi. Biz de madem bu kadar yakına geldik miniatürk’e bir bakalım derken miniatürk park alanındaki beyaz çadır dikkatimizi çekti. İstanbul’ u ve son yıllarda İstanbul için yapılan gelişmeleri anlatıyordu. Arkamızdan kalabalık bir kafile de gelince, bizi biraz beklettiler özel sunum yapmak için.

stand6

İstanbul’da yapılan değişiklik ve yeniliklerin sergilendiği bu alanda, maket ve resimlerle desktelenen her standda bir görevli yapılanları anlatıyordu.
Açıkçası o çadırda beni en çok etkileyen İstanbul için yapılanlar değil o mekanın düzenlenmesi ve tasarımı oldu. Stand tasarımları çok güzel düşünülmüştü. Gezerken bir yandan sunumu dinliyor bir yandan fotoğraflıyordum. Bir tasarımcının sergisini gezer gibi gezdim çok keyif aldım.

stand3

stand1

stand4

Yağmur yağmasaydı miniatürk’ü de gezme şansımız olacaktı. Başka sefere diyip oradan ayrıldık.

Sonraki durağımız Piyer Loti oldu. Mezarlıkların arasından yürüyerek yukarıya çıkmayı tercih ettik. İstanbul’a bahar gelmiş tek tük ağaçlar çiçeklenmişti. Tarihi kahveye oturup kahve içip kazandibi yedik. Yukarıya çıkarken biraz ıslanmıştık. Buranın sıcak havası bize iyi geldi. Otururken bir sonraki durağımızın ne olacağına karar verdik.

piyerloti

piyerloti2

Bir sonraki durağımız açıldığı günden beri gitmek istediğimiz Panorama 1453 müzesi oldu.

(Yazı ve resimler çok olduğundan Panorama 1453 müzesi izlenimlerim sonraki yazıda.. )

Müzeyi de gezdikten sonra dayımlara gidelim dedik. Yeni doğan bebişi 1 haftadan fazla zamandır görmemiş, özlemiştik. (Dayım: hani şu iPhonu’nu evde unutup tatile giden: ) ) Minik Emir’i de ziyaret ettikten sonra, sabahın köründe çıktığımız evimize doğru yola koyulduk..

About Author

Kadinsanat.net Kurucusu , İkiz Annesi

2 Comments

1. Ne kadar güzel bir gezi olmuş:) Bahar geldi artık rahatça gezersinsiniz Miniatürk’ü..
    Ama iyki yağmur yağmış da oralara gitmişsin. Şu İstanbul için neler yapıldığını anlatan standlar çok hoşuma gitti. Acep Kılıçdaroğlu gezdi mi ki orayı:P:P

2. Cüneyt Şen says:

Telif alacağım yine bizim i-phone olayı gündeme gelmiş:)

DAYIN:)

Yazıyı beğendiyseniz bir yorum bırakın: